31 Ekim 2007 Çarşamba

Tanju korel keşfetmiş

Manken - Oyuncu Tuba Ünsal, Şöhretini Bergüzar Korel'in Babası Merhum Tanju Korel'e Borçlu Olduğunu Açıkladı.

MANKEN - OYUNCU Tuba Ünsal, ŞÖHRETİNİ Bergüzar Korel'İN BABASI MERHUM TANJU KOREL'E BORÇLU OLDUĞUNU AÇIKLADI.

'Beni Bergüzar'ın babası keşfetti, şöhretimi ona borçluyum' diyen Ünsal şöyle konuştu: "Bergüzar Korel benim çocukluk arkadaşım. Onu çok beğenirdim. Sürekli olarak, 'Günün birinde çok ünlü olacaksın. Ama ne olur ünlü olma, çünkü bu çok iyi bir şey değil' derdim. Tahmin ettiğimden çok daha başarılı oldu. Bergüzar'ın babası ünlü oyuncu Tanju Korel'e çok büyük bir vefa borcum var. Çünkü bugün eğer buradaysam, bu onun sayesinde oldu. Beni İzmir'den İstanbul'a getiren kişi odur ve ilk dizimin yapımcısı da odur. Ailece bana çok sahip çıktılar, haklarını hiçbir zaman ödeyemem.' (Gecce.com) 22.10.2007

Hiç yorum yok: